Cacharel Yedi Yıl Sonra İlk Parfümünü Çıkarıyor
"Ella Ella" adıyla sunulan koku, bugünün modern feminenliği yansıtmak için tasarlandı.
BUSE SARAY 22 Ocak 2025

Cacharel, yedi yıl aradan sonra ilk yeni parfümünü piyasaya sürüyor. 'Ella Ella' adını taşıyan bu koku, markanın 2018’deki 'Yes I Am’den sonraki ilk büyük lansmanı.



1978’de piyasaya sürülen Anaïs Anaïs gibi, Ella Ella da tekrar eden bir isme sahip. Şeftali pembesi renkli, yeniden doldurulabilir şişesi, bir küre kapak ve kelebek figürüyle süslenmiş. Kelebek, bir kadının dönüşümünü, kendini açığa çıkarma ve kim olduğunu kabullenme sürecini temsil ediyor. Cacharel’in Amor Amor parfümünü de tasarlayan IFF parfümörü Dominique Ropion, vanilya, portakal çiçeği ve yasemin notalarını içeren yeni kokuyu geliştirdi. Parfümün fiyatları, 30 ml eau de parfum için 59 eurodan, 100 ml edp için 118 euroya kadar değişiyor.  

Ella Ella, aynı zamanda Cacharel’in Fransa’nın Camargue bölgesindeki kökenlerine bir saygı duruşu niteliğinde. Cacharel ismi de burada bulunan bir kuştan geliyor. Parfümün kampanya görselleri, Florian Joye tarafından bu bölgede çekildi.


L’Oréal’in lüks parfüm markalarının global başkanı Sandrine Groslier, “Bugünün feminenliğine dair yeni bir vizyonla geri dönmek istedik” dedi. Groslier, Cacharel’in, L’Oréal’in lüks portföyünde genç kızların filizlenen feminenliğine hitap eden tek parfüm markası olduğunu ifade etti. “Son yıllarda bu jenerasyon için büyük değişimler yaşandı” diyen Groslier, “Özgürlüğü, kendin olmayı ve bugünün dünyasında var olmayı yansıtan bir vizyonu hayata geçirmek istedik” şeklinde konuştu.

Koronavirüs pandemisinden bu yana gençler, artan stres faktörleri ve yükselen depresyon seviyeleriyle mücadele ediyor. Groslier, “Bu projede mutluluk gerçekten çok önemli bir unsur” dedi ve parfümün renklerle dolu olduğuna dikkat çekti.

“Cacharel evreninin tamamı doğayla bağlantılı” diyen Groslier, reklam kampanyasında kullanılan sarı renk bloğunun feminenliği temsil ettiğini ve görsellerdeki hareket hissinin anahtar bir rol oynadığını belirtti. Kampanya filmini, kendini keşfetme teması etrafında Hindistanlı yönetmen India Sleem çekti. Film, Santa’nın “Chanter le Monde” adlı şarkısıyla destekleniyor. Kampanyada bir kelebeğin renkli kanatları ve başroldeki modelin arkadaşlarının kollarına düştüğü bir sahne öne çıkıyor. Groslier, “Bu projede kız kardeşlik fikrini ifade etmek istedik” dedi ve her parfüm lansmanında, o jenerasyondaki kadınlara kendileri olabilecekleri, özgür bir alan sunmayı hedeflediklerini vurguladı.  

SON HABERLER