Rihanna, lüks marka Dior'un imza parfümü J’Adore'un yeni yüzü olarak duyuruldu. Riri'nin eklektik doğasını inkar etmek veya buna karşı çıkmak zor olurdu. 2017'de Fenty Beauty'nin lansmanından bu yana, kültürel bir yenilikçi olan Rihanna, dünyanın en zengin müzisyeni olma yolunda hızla ilerledi. Marka elçiliği konusunda usta olan moda ikonu, klasik Dior parfümü J’Adore'un yeni yüzü olarak yeni bir aracı pozisyonu elde etti.
Rihanna'nın bu tarihi göreve atanması, oyuncu Charlize Theron'un markanın J’Adore yüzü olarak 20 yıllık görev süresinin ardından gerçekleşti. WWD'ye göre, Theron markanın mücevher ve stil sektörlerinin elçisi olma rolüne geçti. Fransız markasının bu güçlü hamlesi, Fenty patronunu bu rolü üstlenen ilk siyahi kadın ve ikinci kişi olarak kayda geçiriyor.
“Christian Dior, geniş yetenekleri, olağanüstü güzelliği ve evrensel çekiciliğiyle J’adore dünyasını şimdi temsil eden ikon Rihanna'yı ağırlamaktan gerçekten memnuniyet duyuyor” diye paylaştı Fransız marka Instagram gönderisinde. Ünlü şarkıcı, Christian Dior tarafından 1947'de tasarlanan ünlü Bar ceketin modern bir yorumunu giyerken görülüyor.
“J’adore dünya genelindeki kadınlar için hep var oldu” marka, derin iş birliğine adanmış bir sonraki Instagram gönderisinin açıklamasında devam etti. “Bu, güçlü, özgür ve bağımsız bir kadının parfümüdür, Rihanna’nın kişisel hikayesiyle rezonans bulan, kendi öyküsünü yaratırken cesaret ve baştan çıkarıcılığın sembolü olarak giydiği bir parfüm.”
Rihanna, küresel moda evi için birkaç kez bir ilkti ve parfüm iş birliği, markanın yüzü olarak hizmet ettiği ilk zaman değil. 2015 Secret Garden kampanyasının marka elçisiydi ve Dior'un ilk siyahi elçisi oldu. Bu büyüleyici görsellerle dolu kampanya, ünlü fotoğrafçı Stephen Klein tarafından çekildi ve Klein, J’Adore kampanyası için de yıldızın görsellerini üstlenecek.