GLOBAL CHOO
GLOBAL CHOO
ELLE ONLINE 16 Haziran 2014






Burberry'nin başarılı projesi Art of Trench'in başka markaları da etkilediğini görmek güzel: Jimmy Choo, üzerinden iki yıl geçen ama oturması zaman alan son projesinde, görünürlük ve 15 saniyeliğine ünlü olma psikolojilerini ustalıkla bir araya getirip, deyim yerindeyse “kendi hayrına” kullanıyor. 2012 yılında kurulan Choo 24:7 Stylemakers, aynı adlı koleksiyonun karakteristiğine hayat vermek için yaratılmış interaktif bir mikrosite. Markanın reklam kampanyalarının yaratıcı konseptine ayna tutan web sitesi, street style fotoğraflarla, markanın hayranlarının Jimmy Choo'larını nasıl taşıdıklarını 7 gün 24 saat boyunca gösteriyor. Fotoğrafçıları ve markanın hayranlarını, kendi sokak modası fotoğraflarını paylaşmaya davet ediyor Choo 24:7. Gönderilen fotoğraflar elemeden geçtikten sonra galeride yayınlanıyor. Web sitesinde boy göstermek istiyorsanız, Facebook, Instagram ve Twitter hesaplarından #choo247 hashtag'ini kullanarak bu yeni dijital dalgaya kapılabilirsiniz. Ve böylece bir markanın daha dijital zekasını kullanarak kendini nasıl ustalıkla küresel anlamda pazarladığını çok yakından takip edebilirsiniz.





SILA GÜVEN
SON HABERLER