2008’de kendi adını taşıyan giyim markasını kurduğunda, modanın en önemli aktörleri Victoria Beckham’ın ilk podyum performansını adeta soluksuz bekledi. Aradan geçen 15 seneden fazla süre zarfında; sofistike şıklığı ve feminen ve maskülen silüetlerin zevkli karmasıyla beğeni toplayan Beckham tasarımları, moda haftalarının demirbaşına dönüştü. Şimdi ise Breitling, Victoria Beckham ile beraber tasarladığı yeni saat koleksiyonunu lanse ediyor. Yalnızca 1.500 adet üretilen Chronomat Automatic 36 Victoria Beckham koleksiyonu, lüks saat üreticisi ile popüler moda evinin kreatif direktörünün eşsiz iş birliğinin eseri. Breitling CEO'su Georges Kern, Beckham ile ortaklıklarını şu sözlerle yorumluyor: “Chronomat zaten klasik bir forma sahip, çok yönlü bir saat. Victoria Beckham’ın imza tarzı ile koleksiyon, Chronomat’in modern ve göz alıcı bir ifadesini oluşturuyor.”
Sınırlı sayıda üretilen Chronomat saat, özel olarak tasarlanmış ortak markalı bir kutuda sunulurken, altın parçalara yine ortak markalı bir seyahat çantası eşlik ediyor.
Koleksiyonun etkileyici kampanya çekimi, dünyanın en önemli liderleri, ünlüleri ve süper modellerini fotoğraflamanın yanı sıra, çalışmasını V&A Museum ve Londra’daki National Gallery’de sergileme başarısını da yakalamış efsanevi İtalyan moda fotoğrafçısı Mario Sorrenti’nin imzasını taşıyor. Yıldızı günden güne parlayan model Annemary Aderibigbe, kampanya karelerinde Breitling ve Victoria Beckham kadınının özündeki değerleri simgeliyor: güç, sofistikasyon, biraz da sürpriz. 2018’den itibaren kadınlara yönelik saat alternatiflerini artırma taahhüdünde bulunan Breitling, Chronomat Automatic 36 Victoria Beckham ile cesur, otantik, tarzının dışına çıkmamakta kararlı ve tavizsiz bir biçimde özgüvenli kadınları kutlamaya devam ediyor.