Kısa bir süre önce Alman spor giyim devi Adidas'ın yeni yüzü olarak ilan edilen Jenna Ortega, her alanda uzman olduğunu kanıtlıyor. Yeni küresel elçi olarak Ortega, spor giyim devinin “adidas Sportswear” adlı yepyeni, henüz ortaya çıkmamış etiketin yüzü olmaya hazırlanıyor. Bu, şirketin son 50 yılda piyasaya sürdüğü ilk yeni etiket.
Görünüşe göre yeni seri, markaya tazelenmiş bir yaratıcı mercek getirmeye odaklanacak. Koleksiyon, şüphesiz adidas'ın üç çizgili köklerine atıfta bulunan miras parçalarını temel alırken bir yandan da gelecek neslin dikkatini çekecek. Adidas İcra Kurulu Üyesi Brian Gevy, “Adidas'ta sürekli olarak hem sporda hem de kültürde sınırları zorlamanın yollarını arıyoruz. O kadar heyecan verici ki, Jenna Ortega'nın 50 yıl sonra ilk yeni şirketimizi piyasaya sürmek için bize katıldığını duyurabiliriz. Dünya çapında dalgalar yaratan ilerici ve tutkulu bir yeni nesil öncü, onun taze ve yaratıcı düşünme tarzı, bir marka olarak kendimizi üzerinde bulduğumuz ve ilham almaya devam ettiğimiz şeydi."
İlk adidas Sportswear koleksiyonunun 9 Şubat'ta gelmesi planlanıyor.