Vücudun doğal terleme dengesine zarar vermeyen Türkiye’nin ilk vegan kadın sprey deodorantı ve roll on markası Emotion, bu kampanyasında terlemekten korkulmamasını çünkü Emotion ile gözenekleri kapamadan gün boyu korumanın mümkün olduğunu gözler önüne seriyor.
Yılın En İddialı İş Birliği
Kadın deodorant pazarının lideri Emotion, yılın iş birliğine ünlü ve başarılı oyuncu Hande Erçel ile imza attı. Reklamda, gözenekleri tıkamayan kadın sprey ve roll on ürünleri olan Emotion ile doğal terleme dengesini etkilemeden ter kokusunun üstesinden rahatça gelinebileceği gösteriliyor.
Farklı mekan ve konularla örülen reklam filmi için Hande Erçel, “Türkiye’nin en çok satan kadın deodorant markası ile bir araya gelmek harika bir duygu. Hayata dahil olup anın tadını çıkaranlardan biriyim; dans ediyor, spor yapıyor, setlerde uzun saatler süren çekimlerde bulunuyorum ve bu hayatımın bir parçası. Hayatımızın her anını özgürce kucaklayabilmemiz için gönül rahatlığıyla hareket etmemiz gerekiyor, burada benim tercihim Emotion. Umarım bütün kadınlar benim gibi Emotion ile terlemekten korkmadan hayatın her anını özgürce kucaklayabilirler” dedi.
Lider Kadın Deodorant Markası Olmaya Devam Edeceğiz
10 farklı deodorant ve 5 farklı roll on serisinden oluşan Emotion, Türkiye’de kadınların bir numaralı tercihi. Hande Erçel ile hayata geçirdiği yeni reklam kampanyasında terlemenin “Zararı Yok” diyen marka bu iş birliğiyle Türkiye’nin lider kadın deodorant markası olmaya devam etmeye kararlı olduğunun altını çiziyor. Bugüne kadar birbirinden farklı koku seçenekleriyle tüketicisinin beğenisini kazanan marka, dönemin öne çıkan deodorantı olacak “Emotion Ocean Fresh” ile de kadınlara ferahlatıcı ve özgürleştirici bir yazın müjdesini veriyor.
Emotion x Hande Erçel işbirliği ve yeni reklam filmi hakkında konuşan Evyap Kişisel Bakım Kategorisi Pazarlama Lideri Zeynep Kalkandelen Kırateli, Reklam kampanyamız, Hande’nin enerjisi, pozitifliği ve yaklaşımıyla başka bir boyut kazandı. “Terlemekten Korkma” mesajının altını uzun bir süredir hem reklam kampanyalarımızda hem de müşterilerimize ulaştığımız diğer kanallar aracılığıyla çiziyoruz. Bu sene de “Zararı Yok” diyerek mesajımızı devam ettirmek istedik. Reklam filmimizde, ürünümüzün işlevselliğinin altını çizerek, hayatta istediğin her anda özgürce var olmanın zararı olmadığını, yine hayatının içerisinden yansıttığımız sahnelerle vermeyi hedefledik ve ortaya çok sevdiğimiz bir iş çıktı.
Emotion, Türkiye’nin önde gelen kişisel temizlik ve hijyen şirketlerden Evyap’ın lokomotif markalarından. Bu kampanyayı düşünürken Evyap’ın yenilikçi bakış açısına uygun olmasına özen gösterdik. Sektörde lider marka olmanın sorumlulukları vardır ve buna bağlı olarak ayrıca beklentiler de oluşur. Biz de bu bilinç ve sorumlulukla tüketicimize yaklaşmaya özen gösteriyoruz. Bunu hem ürünümüzün içeriği hem de iş birliklerimizle göstermeye gayret ediyoruz. Ekip olarak çok heyecan duyduğumuz ve keyif aldığımız bir süreç oldu, umarız herkes beğenir,” dedi.
Bu bir reklamdır.