Jaguar'da Coşkulu Modernizm Dönemi

Jaguar'da korkusuz, coşkulu ve etkileyici yeni dönem.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 19 Kasım 2024
Jaguar'da Coşkulu Modernizm Dönemi

Jaguar; otomotiv, modern lüks ve sanat dünyasında yeniden kalıpları kırarak çığır açacak yeni bir dönemi bugün başlatıyor. Jaguar’ın coşkulu tasarımının ilk fiziksel gösterimi ABD'de Miami Art Week kapsamında sergilenecek. 

Markadan yapılan açıklamaya göre kurucusu Sir William Lyons'un "Benzeri olmayan" tanımlamasını yaptığı Jaguar, yeniden tasarlanmış marka kimliğiyle bugünden itibaren yeni bir dönem başlatıyor. Yeni dönemin simgesi olarak 'Benzersiz ve özgün olma' anlayışı öne çıkartılıyor. Marka Jaguar dünyasının tüm yönlerini “Coşkulu Modernizm” olarak tanımlıyor. 

Jaguar'ın Kreatif Direktörü, Baş Tasarımcısı Profesör Gerry McGovern, yeni Jaguar'ı şu sözlerle tanımlıyor: "Yeni Jaguar, Coşkulu Modernizm bakış açısıyla yeniden tanımlanmış bir marka. Her temas noktasında yaratıcı, cesur ve sanatsal. Benzersiz ve korkusuz. Bu, Jaguar'ın özünü yeniden yakalayan, onu, çağdaş kitlesiyle bir zamanlar çok sevilen değerlere geri döndüren yepyeni bir imaj. Jaguar'ı gelecek için yeniden ortaya çıkarıyoruz ve Jaguar topluluğunun hayatlarını zenginleştiren marka statüsünü geri kazandırıyoruz."

Yeniden tasarlanan Jaguar markası, yeni, sofistike bir görsel dil aracılığıyla benzersiz karakterini ortaya koyan bir marka kimliğiyle dönüşüyor. Değişimin sembollerinin her birine yüklenen anlamlarla, marka değerlerini yansıtıyor ve gelecekte ne olacağına dair ipuçları sunuyor.

Yeni Logo

Jaguar'ın yeni sembolü; geometrik form, simetri ve sadelik gibi öğelerle güçlü bir modernizm vurgusunda bulunuyor. 

Canlı renkler, Jaguar'ın yeni marka kimliğinin temelini oluşturuyor ve markanın değerleri ile sanata olan bağlılığını yansıtıyor. Ton yapı taşları, ressamın paletinden ilham alarak birincil renkler olan sarı, kırmızı ve mavi ile şekillenirken, Jaguar’ın yeni kimliğinde doku ve hareketle hayat buluyor. Bu renkler, sanatın gücüyle Jaguar'ın estetik vizyonunu ortaya koyuyor.

Yeniden tasarlanan Jaguar “Leaper” logosu her zaman ileriye sıçrayarak, mükemmelliğin bir temsili ve markanın ayırt edici özelliği olarak görülüyor.

 'Korkusuz Olmamız Gerekiyordu'

Jaguar Genel Müdürü Rawdon Glover, "Böylesine küresel çapta tanınmış bir markayı geri getirmek için korkusuz olmamız gerekiyordu" derken şu ifadeleri kullanıyor: "Jaguar, geleneklere meydan okurken her zaman en iyi halindeydi. Bu felsefe, bugün yeni marka kimliğimizde görülüyor ve önümüzdeki aylarda daha da ortaya çıkacak. Bu, tam bir sıfırlama. Jaguar, özgünlüğünü geri kazanmak ve yeni bir nesle ilham vermek için dönüşüyor. Sonunda dünya Jaguar'ı göreceği için heyecanlıyım."

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği Jaguar’ın bugün duyurulan dönüşümünün bir sonraki aşaması, 2 Aralık 2024’te (Türkiye saatiyle 3 Aralık) Amerika BirleşikDevletleri'nde Miami Art Week kapsamında, Tasarım Vizyon Konsepti’nin tanıtımıyla devam edecek. Jaguar, Miami'de Coşkulu Modernizm yaratıcı felsefesinin fiziksel yansımasını bir Tasarım Vizyonu Konsepti içinde yeni marka kimliği ile  ilk kez fiziksel bir gösterimle sunacak. 


SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE 300. Sayı Çıktı!

ELLE 300. Sayı Çıktı!

300. Sayımızın konuk baş editörü ve kapak kızı Serenay Sarıkaya!

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.