Bottega Veneta'nın merakla beklenen kreatif direktörlük pozisyonu nihayet dolduruldu. Tasarımcı Louise Trotter, üç yılın ardından görevden ayrılan Matthieu Blazy'nin yerine geçecek. Trotter'ın görevine Ocak ayı sonunda başlaması planlanıyor.
Bottega Veneta CEO'su Leo Rongone yaptığı açıklamada, "Louise’i yeni kreatif direktörümüz olarak karşılamaktan memnuniyet duyuyorum" dedi. "Estetiği, zarif tasarımı olağanüstü zanaatkârlıkla kusursuz bir şekilde birleştiriyor ve kültürel savunuculuğa olan bağlılığı markamızın vizyonuyla mükemmel bir uyum içinde".
Bottega Veneta'nın ana şirketi Kering'in marka geliştirme sorumlusu ve CEO yardımcısı Francesca Bellettini, Louise Trotter’ın markanın cesur yaratıcılık ve eşsiz mükemmeliyet geleneğine büyük bir deneyim ve taze bir bakış açısı getireceğini belirtti. Bellettini, "Louise, Leo Rongone ve Bottega Veneta ekibiyle birlikte, Matthieu Blazy’nin vizyoner yaratıcılığıyla başlatılan olağanüstü yolculuğu ileriye taşımak için ideal bir yaratıcı yetenek. Matthieu’ya içten teşekkürlerimi sunuyorum" dedi.
Louise Trotter, 2023 yılında başladığı Fransız marka Carven'in kreatif direktörlüğü görevinden geliyor. Daha önce Lacoste ve Joseph markalarında da kreatif direktörlük yapan Trotter, Sunderland’da doğdu ve Newcastle Polytechnic’te eğitim aldı. Kariyerinde Whistles, Gap, Tommy Hilfiger, Calvin Klein ve Jigsaw gibi markalarda da görev aldı.
Bottega Veneta'daki yeni göreviyle ilgili yaptığı açıklamada Trotter, “Bottega Veneta’ya Kreatif Direktör olarak katılmak benim için büyük bir onur. Bu evin sanatsal mirası ve yenilikçiliği gerçekten ilham verici. Markanın geleceğine katkıda bulunmak ve zamansız vizyonunu kutlamak için sabırsızlanıyorum” dedi.