Beymen'in yeni sezon kampanyası "Modern Zaman İkonları" ile bizi moda dünyasında zamansızlık ve ikonik detayların buluştuğu bir yolculuğa davet ediyor. Zarafetiyle herkesi büyüleyen ve başarılarına saygı gösterilen bir ilham perisi olan Jessica Chastain’in başrolünde olduğu kampanya, geçmişin ihtişamını günümüze taşıyarak, modanın değişmez unsurlarını ön plana çıkarıyor ve her dönemde iz bırakan stilleri yeniden yorumluyor.
Beymen CMO Elif Göktaş ile bu temanın ardındaki ilham kaynakları, Beymen'in Türkiye ve dünya modasındaki rolünü ve Chastain ile kurulan sinerji üzerine keyifli bir sohbet gerçekleştirdik.
Yeni sezon kampanyasının ana teması ‘Modern Time Icons’. Bu temanın seçilmesindeki ilham kaynağını sizden dinleyelim…
Beymen'in yeni sezon kampanyalarını oluştururken ilk hedefimiz, sadece modaseverleri değil tüm Türkiye'yi benzersiz deneyimlerle buluşturmak, DNA’mızı 360 derece kucaklayan bir yaklaşım ortaya koymak oluyor. Kampanyalarımızın, Türkiye’nin moda ve lüks yaşam stili destinasyonu olarak üstlendiğimiz misyonumuzu yansıtmasına öncelik veriyoruz. 2024-25 Sonbahar/Kış kampanyamız “Modern Zaman İkonları” da bu yaklaşımı yansıtarak, moda dünyasındaki “değişmezleri” odağına alıyor ve sezonlar değişse bile ikon statüsünü kaybetmeyen detayları bir araya getiriyor. Jessica Chastain; unutulmaz, iz bırakan bir ikon olarak; ikonik sanat eserlerinden aldığımız ilhamla bu kampanyada buluşuyor.
“
“Modern Zaman İkonları” kampanyamız eski Hollywood ihtişamını günümüze başarıyla taşıyan bir stil ikonu olan Jessica Chastain’i başrole taşıyor.
Kampanyada "ikonik stil" kavramı nasıl yorumlanıyor? Bu kavramın zaman içindeki evrimi ve Beymen'in bu evrimdeki rolü hakkında neler söyleyebilirsiniz?
Beymen, kurulduğu ilk günden bu yana dünya modası ile Türkiye arasında bir köprü vazifesi görüyor. Önemli bir misyonu var. Yarım asrı aşan tarihiyle Türkiye’de lüks modaya öncülük ediyor. Dolayısıyla her kampanya çekimimizde ayrıca büyük bir sorumluluğumuz olduğunu da düşünüyorum. Biz de bu sorumluluğu büyük özen ve özveriyle hazırlandığımız kampanyalarla buluşturuyoruz. Yarım asrı aşkın bir süredir “ikonik stil” dendiğinde akla gelen markaları, zamana meydan okuyan tasarımları Beymen’de bulabiliyorsunuz. Beymen’de müşterilerimize diğerleri arasından ilk bakışta sıyrılan, benzersiz bir moda yaklaşımı sunuyoruz. Trendlerden uzaklaşmadan kendine has tarzını korumak, sezonsuz ve zamansız dokunuşlarla her çağda hayranlık uyandıran bir tarza sahip olmak isteyenler Beymen’de buluşuyor. “Modern Zaman İkonları” kampanyamız eski Hollywood ihtişamını günümüze başarıyla taşıyan bir stil ikonu olan Jessica Chastain’i başrole taşıyor.
Beyaz perdede boyun eğmeyen güçlü kadınları canlandıran, Hollywood ışıltısı stili ile de kırmızı halıların en beğenilen isimlerinden olan Jessica Chastain ile iş birliğiniz nasıl başladı? Onu bu kampanyanın yüzü olarak seçmenizdeki sebepler neydi?
Jessica Chastain, dünya çapında herkesi zarafetiyle büyüleyen ve başarılarına saygı gösterilen, ilham perisi kabul edilen, yaptığı her işe özveriyle yaklaşan bir Hollywood yıldızı. Sinema, televizyon ve tiyatroda elde ettiği başarılar ile aklımıza kazınan, bir yandan da yıllar geçse de değişmeyen zarif stili ve zamansız tarzıyla dikkat çeken bir oyuncu. Jessica Chastain’in Beymen DNA’sıyla büyük bir uyumu olduğunu düşünüyoruz. Ölümsüz sanat eserleri, sıradanlığın ötesine geçen imgeler ve evrensel sembollerden ilham alarak yarattığımız bu dünyanın arkasında, kampanya manifestomuzda da altını çizdiğimiz “ikonik stilin sonsuzluğu” yaklaşımı yatıyor. Etkileyici ve cesur işleriyle tanınan ünlü fotoğraf sanatçısı Rafael Pavarotti’nin fotoğrafladığı Jessica Chastain’i seçmemizdeki en önemli etkenlerden biri, eski ve yeni tarzları bir arada kusursuz bir şekilde yansıtabilmesi oldu.
“
"Beymen, kurulduğu ilk günden bu yana dünya modası ile Türkiye arasında bir köprü vazifesi görüyor."
Oscar ödüllü oyuncu Jessica Chastain ve Beymen ile nasıl bir sinerji yakaladı sizce? Bu iş birliğinin en keyifli yanı ne oldu?
Rafine tarzı ve zamansız güzelliğiyle Jessica Chastain, Beymen’in yeni sezon kampanyası “Modern Zaman İkonları”nın yaratıcı vizyonuyla kusursuz bir şekilde örtüşüyor. Bu sebeple aynı sayfada buluşmak ve vizyonumuzu hayata geçirmek konusunda güzel bir iletişim kurduğumuzu düşünüyorum. Jessica’yı Alaia, Erdem, Jacquemus, Loewe, Tom Ford ve Victoria Beckham gibi dünyaca ünlü markaların zamanda iz bırakacak tasarımları içinde fotoğraflayıp ölümsüzleştirebilmek çok heyecan vericiydi. Jessica Chastain gerçek bir “modern zaman ikonu” olduğunu bu kampanya ile bir kez daha kanıtlamış oldu. Her zaman savunduğumuz gibi ikonik tarzın modadan çok daha fazlasını sunduğunu gösterebildiğimize inanıyorum.
Lansmandan sonra nasıl geri dönüşler aldınız?
Beymen Sonbahar/Kış 2024-25 “Modern Zaman İkonları” Kampanyası’nın başrolünde Jessica Chastain gibi dünyaca ünlü bir oyuncuya yer vererek güçlü ve bu sezona da imza atan, ses getiren bir giriş yaptığımıza inanıyorum. Aldığımız ulusal ve uluslararası geri dönüşler, beğeni ve yorumlar bizi çok mutlu ettiği gibi, kampanyamızın ve Beymen’in gücünü de ortaya koydu. “Modern Zaman İkonları” konsepti sadece kampanya çekimleriyle de sınırlı kalmayacak. Sezon boyunca mağazalarımızı bu konsept çerçevesinde süsleyecek, mağaza vitrinlerimizi “sanat eseri” yaklaşımıyla tasarlayarak moda severleri Beymen dünyasına davet etmeye devam edeceğiz.