Helmut Lang’in kreatif direktörü olarak geçen yılın Mayıs ayında göreve getirilen Peter Do, markadan ayrıldığını duyurdu. Bu açıklama, Helmut Lang’in en son moda haftasında İlkbahar/Yaz 2025 koleksiyonu için podyumda yer almaması üzerine geldi. Do’nun İlkbahar/Yaz 2024 koleksiyonu ılımlı tepkiler alırken, ikinci ve son gösterimi daha olumlu karşılanmıştı. Ancak bu ilerlemeye rağmen Do, sektörde hızla ayrılan kreatif direktörler arasına katıldı.
Tom Ford’da Peter Hawkings’in bir yıldan kısa süre, Blumarine’de Walter Chiapponi’nin bir sezon ve Bally’de Rhuigi Villaseñor’un bir buçuk yıl süren görevleri, kısa süreli kreatif direktörlük örneklerinden sadece birkaçı.
Do, açıklamasında, “Helmut Lang ekibime, vizyonumu destekledikleri için minnettarım. Helmut Lang’in mirasını devam ettirme görevi üstlenmek inanılmaz bir yolculuktu,” ifadelerini kullandı. Yaratıcı direktörlerin hızlı değişimi devam ederken, Helmut Lang de yeniden yeni bir yön arayışına giriyor. Bu süreçte, Do kendi adını taşıyan markasını geliştirmeye devam edecek.