Alexander McQueen, yeni kapsül koleksiyonu Grafitti'nin tanıtımı için Milano, Londra, New York ve Paris'te binalardan otobüslere, metro duraklarından kaldırımlara uzanan bir dizi gerilla marketing çalışmasına imza attı. McQueen adı, 12 büyük şehirde alışılmadık tuvallere sıçradı.
Kampanya, 12 büyük küresel şehirde gerilla tarzında başlatıldı: New York, Los Angeles, Miami, Londra, Paris, Milano, Şanghay, Pekin, Hong Kong, Seul, Tokyo ve Dubai. Bu şehirlerden birinde "McQueen" yazan kalın fırça darbeleriyle yanınızdan geçen bir taksi görürseniz şaşırmayın. Bu cesur adım, markanın en yeni McQueen Graffiti koleksiyonunu sergileme yöntemi…
Markanın pre fall 2021 ve 2021 Sonbahar koleksiyonlarında, kapsül koleksiyonun erkek ve kadın ürünleri yer alıyor. Graffiti, tişörtlerden çantalara, güneş gözlüklerine ve daha fazlasında; markanın hem erkek hem de kadın koleksiyonlarında tüm ürün kategorilerinde yer alan bir yenilik. Eşsiz grafik baskı, McQueen'in imza niteliğindeki avangart stiline keskin bir dokunuş katıyor. Pileli etekler ve kabarık kollarla tanımlanan koleksiyon, Graffiti baskısı kullanılarak eğlenceli ve modaya uygun modern bir dokunuşla temellendi.
Koleksiyonda; basit, tek renkli stillere, gelişigüzel şık graffiti tarzı baskı kullanılarak sokak giyimi statüsü veriliyor. NYC ve LA gibi büyük şehir merkezlerinden ilham alan bu koleksiyonun estetiği, ikonik evi yeni bir sofistike grunge dünyasına getiriyor ve temel parçaları genç punk enerjisiyle besliyor.