Tiffany & Co. zanaat ve yaratıcılık, miras ve modernlik hakkında hikâyesini anlatan en yeni sergisi Tiffany Wonder'ı duyurdu. Bu etkileyici sergi, ziyaretçileri markanın yüzlerce tasarım şaheseri, Tiffany'nin efsanevi elmasları ve nefes kesen harikaları arasında görsel bir yolculuğa çıkaracak.
Tiffany Wonder’da eşi benzeri olmayan kreasyonlardan Jean Schlumberger'in sembolik ‘Bird on a Rock’ broşuna, devrim niteliğindeki yeniliklerden popüler kültürün kalıntılarına ve Tiffany Diamond gibi ikonik mücevherlere kadar uzanan objeler sergilenecek.
Tiffany & Co. Başkanı ve CEO’su Anthony Ledru, bu özel sergi için "Tiffany & Co. onlarca yıldır Japonya'dan ilham alıyor ve markanın bölgeyle olan otantik bağı ve geniş tarihi giderek büyümeye devam ediyor" dedi. "Son sergimiz, 20. yüzyılın en yetenekli tasarımcılarından biri olan Jean Schlumberger tarafından 1965'te tasarlanan ilk ‘Bird on a Rock’ broşu da dahil olmak üzere Tiffany'nin en olağanüstü kreasyonlarından bazılarını sergiliyor. Tiffany'nin olağanüstü işçiliğini, benzersiz elmas otoritesini ve yaratıcılığını yücelten sergi, her bir ziyaretçiye markanın neşesini yansıtacak.”
Tiffany & Co.'nun Japonya ile ilişkisi 1837'ye dayanıyor. Charles Lewis Tiffany, müşterilerine Amerikan pazarında nadir bulunan seçkin Japon ürünleri sunmaya başladı. Edward C. Moore, Louis Comfort Tiffany ve Elsa Peretti dahil olmak üzere markanın en tanınmış tasarımcılarından birçoğu, tasarımlarında Japonya sanatından ilham aldı. Saygı ve yaratıcılığın kutlandığı bir etkinlik olarak, serginin çeşitli yönleri Tiffany & Co.'nun Japonya'ya olan minnettarlığını nasıl ifade ettiğine adanıyor. Tiffany Wonder sergisi de bu mirasa dayanıyor ve Tiffany & Co.'nun olağanüstü öyküsünü Tokyo'nun en yüksek binalarından biri olan Toranomon Hills İstasyon Kulesi'nde yer alan Tokyo Node galerisine taşıyor. Bu nefes kesici ortam Tiffany, Tokyo ve New York City arasındaki ortak noktayı yansıtıyor: Oma.
Tiffany Wonder sergisinin 10 odasında ziyaretçiler, markanın kimliğinin, mirasının, yaratıcılık ve zanaatkarlığın temellerinin merkezi olan temaları keşfedecek. Farklı odalarda, ziyaretçiler Tiffany & Co.'nun neredeyse 200 yıllık mirasının hikayesini anlatan olağanüstü objeler keşfedebilecekler, bunlar arasında ilk Blue Book posta sipariş kataloğu, markanın ilk ikonik Mavi Kutuları ve ikonik Tiffany Setting yüzüğü bulunuyor. Her bölüm daha önce hiç görülmemiş 300'e yakın tasarım ile ziyaretçileri benzersiz bir deneyime sürüklüyor. Bunlar arasında George Paulding Farnham'ın Tiffany & Co. için tasarladığı nadir bulunan mineli, zümrüt, pırlanta ve pembe safirli orkide broşunun yanısıra Jean Schlumberger'in pırlanta, yakut ve safirlerle süslenmiş Plumes kolyesi yer alıyor.
Tiffany Wonder sergisi, markanın temel taşı olan 128,54 karatlık Tiffany Diamond ile sona eriyor; bu elmas, Jean Schlumberger'in Bird on a Rock broşundan ilham alan yeni bir kreasyonda hayat buluyor.
Tiffany & Co. Ürün ve İletişimden Sorumlu Başkan Yardımcısı Alexandre Arnault, “‘Mucize’ (Wonder) fikri 1837'den bu yana DNA'mızın ayrılmaz bir parçası" dedi. “Kuruluşumuzdan itibaren, hayal ettiğimiz her tasarım ve el işçiliğiyle ürettiğimiz her parça merak uyandırma ve dünyanın en büyük aşk hikayelerine ilham verme misyonumuzdan yaratıldı. En son sergimiz, Tiffany & Co. için büyük öneme sahip bir şehir olan Tokyo'da bu ruhu kutluyor.” Tiffany Wonder, 12 Nisan'da Tokyo Node galerisinde açılacak ve 23 Haziran'a kadar devam edecek.
Biletler, 14 Mart'tan 23 Haziran'a kadar iOS ve Google Play uygulama mağazalarındaki Tiffany & Co. Uygulamasından temin edilebilecek.